The Office Mentor (TOM)

The Office Mentor (TOM) is een kant en klare oplossing waarmee je een eigen (Microsoft gebaseerde) chatbot in de markt kunt zetten (of kopen), beheren en analyseren zodat je de medewerkers  persoonlijk en schaalbaar kan ondersteunen. Voor Microsoft Office365 is er standaard content beschikbaar. 

Mag ik me even voorstellen, mijn naam is TOM

TOM is een kant en klare ready to go oplossing waarmee je je eigen (Microsoft gebaseerde) chatbot kunt maken, beheren en analyseren zodat je je publiek persoonlijk en schaalbaar kan ondersteunen. We bieden ook een dienstverlening van een consultant die helpt en support kan geven met het conversation design.

Image

Hoe werkt het?

  • TOM is er 24/7 en kan iedereen helpen waardoor de ‘Key Users’ tijd over houden voor betere hulp
  • TOM beantwoordt vragen, geeft input, bepaalt persona’s en geeft persoonlijk advies
  • TOM wordt steeds beter en verzamelt steeds meer antwoorden en inzichten
  • TOM bespaart € 23,- op elke service ticket die niet meer nodig is en bespaart kostbare tijd voor iedereen
  • TOM levert transparante rapportages

TOM is in staat om:

  • vragen van medewerkers 24/7 te beantwoorden
  • medewerkers te begeleiden in gesprekken
  • medewerkers (persona’s) te analyseren en persoonlijk te adviseren

Hiermee kan je 24/7 klaar staan voor grote groepen medewerkers, kan de service desk ontlast worden, kunnen organisaties beter weten wat er speelt, kunnen medewerkers zelfsturender worden, kan kennis opgebouwd worden en kan dienstverlening verbeteren.

Waarom is TOM zo uniek?

  • kant en klare oplossing die meteen werkt (+ Office 365 content beschikbaar)
  • persona analyse en persoonlijk advies + gebruikers-statistieken
  • zelflerend en in staat om gebruikers te betrekken

Uitdagingen

Hulp bieden

Hoe kunnen we snel en adequaat 24x7 hulp bieden aan elke medewerker?

Image

Adviseren

Hoe kunnen we iedereeen analyseren en persoonlijk adviseren?

Image

Kennis omgang

Hoe kunnen we slimmer omgaan met de aanwezige kennis?

Image

Wat kan TOM allemaal voor u betekenen?

TOM beantwoordt vragen

TOM stelt vragen in relevante gesprekspaden

Persona analyse voor persoonlijk advies

“Crowdsourcen” van nog onbekende antwoorden

Doorschakelen naar chat agent

Slimmigheden in gespreks-flows

Schema implementatie TOM

Klik op de afbeelding om deze groter te zien

Standaard inhoud TOM

  • Persona analyse
  • Scenario’s
  • Office 365
  • OneDrive
  • PowerPoint basis
  • Excel basis
  • Word basis
  • Teams
  • SharePoint
  • Skype for Buisness
  • OneNote
  • Tasks
  • Outlook basis

Over ons

Vanaf de oprichting in 2010 is Quality Mentor een kennisorganisatie en opleidingspartner voor  de kantoor automatisering en het ICT team.

Het opleiden van ICT specialisten en/of PC eindgebruikers kan veel efficiënter !

Laatste Nieuws

Zoeken