The Office Mentor (TOM)
The Office Mentor (TOM) is een kant en klare oplossing waarmee je een eigen (Microsoft gebaseerde) chatbot in de markt kunt zetten (of kopen), beheren en analyseren zodat je de medewerkers persoonlijk en schaalbaar kan ondersteunen. Voor Microsoft Office365 is er standaard content beschikbaar.
Mag ik me even voorstellen, mijn naam is TOM
TOM is een kant en klare ready to go oplossing waarmee je je eigen (Microsoft gebaseerde) chatbot kunt maken, beheren en analyseren zodat je je publiek persoonlijk en schaalbaar kan ondersteunen. We bieden ook een dienstverlening van een consultant die helpt en support kan geven met het conversation design.

Hoe werkt het?
- TOM is er 24/7 en kan iedereen helpen waardoor de ‘Key Users’ tijd over houden voor betere hulp
- TOM beantwoordt vragen, geeft input, bepaalt persona’s en geeft persoonlijk advies
- TOM wordt steeds beter en verzamelt steeds meer antwoorden en inzichten
- TOM bespaart € 23,- op elke service ticket die niet meer nodig is en bespaart kostbare tijd voor iedereen
- TOM levert transparante rapportages
TOM is in staat om:
- vragen van medewerkers 24/7 te beantwoorden
- medewerkers te begeleiden in gesprekken
- medewerkers (persona’s) te analyseren en persoonlijk te adviseren
Hiermee kan je 24/7 klaar staan voor grote groepen medewerkers, kan de service desk ontlast worden, kunnen organisaties beter weten wat er speelt, kunnen medewerkers zelfsturender worden, kan kennis opgebouwd worden en kan dienstverlening verbeteren.
Waarom is TOM zo uniek?
- kant en klare oplossing die meteen werkt (+ Office 365 content beschikbaar)
- persona analyse en persoonlijk advies + gebruikers-statistieken
- zelflerend en in staat om gebruikers te betrekken
Uitdagingen
Hulp bieden
Hoe kunnen we snel en adequaat 24x7 hulp bieden aan elke medewerker?

Adviseren
Hoe kunnen we iedereeen analyseren en persoonlijk adviseren?

Kennis omgang
Hoe kunnen we slimmer omgaan met de aanwezige kennis?

Wat kan TOM allemaal voor u betekenen?
TOM beantwoordt vragen
TOM stelt vragen in relevante gesprekspaden
Persona analyse voor persoonlijk advies
“Crowdsourcen” van nog onbekende antwoorden
Doorschakelen naar chat agent
Slimmigheden in gespreks-flows
Standaard inhoud TOM
- Persona analyse
- Scenario’s
- Office 365
- OneDrive
- PowerPoint basis
- Excel basis
- Word basis
- Teams
- SharePoint
- Skype for Buisness
- OneNote
- Tasks
- Outlook basis