Extra functionaliteit beschikbaar
voor OfficeDrops

OfficeDrop heeft een primeur, het is mogelijk om OfficeDrop niet alleen per email te ontvangen, maar het is nu ook mogelijk vanaf: Intranet (SharePoint), een aparte URL/portal of via onze mobiele App!

Mobile app

Web App

Mobile app

Via een mobiele app kan de gebruiker altijd aan de slag, met onze korte en krachtige cursussen kan elk moment benut worden om digitaal vaardiger te
worden!

De mobiele app is geheel aan te passen in uw huisstijl, sterker nog: u kunt een eigen app in de iOS Store (Apple / iPhone) en in de Google Play Store (Android / Samsung, etc.) krijgen, zodat u uw gebruikers kunt ondersteunen: zo blijft u top-of-mind bij uw klanten

Image

Web App

Via een web portal kunnen gebruikers ook inloggen en trainingen volgen.


Zo bedienen we uw klanten op de manier die bij hun manier van werken past.

Image

SharePoint/Intranet

Om maximale impact te genereren, kunnen de trainingen ook in het Intranet geintegreerd worden.

Image

De cursist hoeft dan niet naar een

  • een Online Training Portal
  • een Web portal of
  • Mobile App om

aan de slag te gaan, maar gebruikers hebben direct vanuit (bijv.) het SharePoint Intranet toegang en kunnen trainingen zoeken en volgen.

Dit zorgt voor hoger gebruik, meer vaardigheden en hogere tevredenheid bij de klant.

U wilt natuurlijk weten hoe de digitale vaardigheid van de organisatie erbij staat. Elke gebruiker heeft een dashboard waar ze hun eigen voortgang kunnen zien en u bent in staat om bepaalde gebruikers toegang te geven tot alle statistieken van hun organisatie (manager dashboard).

Zo kan er bijvoorbeeld ‘intern’ gekeken worden wie de ‘Champions’ zijn en wie nog wat extra ondersteuning nodig heeft.

Veel verandering in uw organisatie? Door het manager dashboard bent u zelf in staat om extra collega’s uit te nodigen en van anderen de toegang te ontzeggen.

Image

Conclusie

Met de dynamische online trainingen zijn gebruikers met slechts enkele minuten per dag digitaalvaardig en gemotiveerd.

  • tijd- cq kosten efficient
  • minder support en blijere klanten
  • training altijd top-of-mind
  • periodiek nieuwe content beschikbaar
  • beschikbaar via smartphone/tablet/laptop
  • ook via intranet (SharePoint) of mobiele app (en e-mail)
  • beheer cursisten
  • productieve gebruikers leveren meer op.. en hebben meer plezier!
  • hogere adoptie Windows10/Microsoft Office2016/ Office365
  • schaalbaar: (automatische) in- in uitschrijfmogelijkheid
  • single sign on (bijvoorbeeld op basis van AD)
  • authorisatiemodellen van AD kunnen overgenomen worden
  • zelf inzicht in rapportages en deel ze met andere stakeholders
  • loyaliteit werknemers of klanten groeit

Over ons

Vanaf de oprichting in 2010 is Quality Mentor een kennisorganisatie en opleidingspartner voor  de kantoor automatisering en het ICT team.

Het opleiden van ICT specialisten en/of PC eindgebruikers kan veel efficiënter !

Laatste Nieuws

Zoeken